• Belangrijk bericht met betrekking tot het inleveren van de DVOL kleding!

     

    Beste leiders en trainers,

    Het seizoen zit er nagenoeg op en we kijken allemaal al weer uit naar het nieuwe seizoen. Langs deze weg willen wij jullie ontzettend bedanken voor jullie bijdrage aan een goed seizoen. Met jullie inzet hebben we weer veel kinderen en jongeren een prachtig voetbalseizoen kunnen geven. Oprecht wil ik jullie hiervoor namens het bestuur voor bedanken.

    Om het nieuwe seizoen goed te kunnen starten, zijn we weer met man en macht volop in voorbereiding. Naast teamsamenstelling en trainingsschema, moeten ook de materialen en kleding weer op orde worden gebracht. De onderstaande boodschap gaat hierover. Graag wil ik jullie namens de kledingcommissie en materialencommissie vragen het bericht goed te lezen en tevens de ouders van jullie "oude" jeugdspelers te informeren. 

    Alvast bedankt voor jullie medewerking om dit seizoen goed af te kunnen sluiten en het nieuwe seizoen straks goed te kunnen starten!

    Namens het bestuur,

    Stan Aldenhoven

    Voorzitter vv DVOL

      

    ATTENTIE: BERICHT VOOR TRAINERS, LEIDERS EN (OUDERS VAN) JEUGDLEDEN.

     

    I. INNAME VAN GROOT DEEL VAN NIEUWE CLUBKLEDING JEUGD 10 JUNI AANSTAANDE

    Na de winterstop hebben we de hele jeugdafdeling van nieuwe clubkleding kunnen voorzien. Niet alleen aan de jeugdleden, maar ook aan de trainers en leiders is nieuwe kleding voorzien. We waren er trots op dat we als club hiermee representatief voor de dag konden komen. Heel vervelend is het dan ook dat amper 3 maanden later in groten getale de DVOL-badges op de kledingstukken loslaten. Tevens blijken de ritssluitingen van veel jassen van wedstrijdpakken kapot te zijn. Dit noodzaakt ons om alle kledingstukken met een badge en alle jassen van de wedstrijdpakken in te nemen en retour te zenden naar de leverancier. Dit is een majeure operatie en is voor iedereen een grote teleurstelling. Met de leverancier hebben we afgesproken dat voor het begin van het nieuwe seizoen de kledingstukken zijn vervangen of van een nieuwe badge/rits terugkomen.

     

    II. PROCES VAN INNAME EN INLEVERING

    Om deze operatie in goede banen te leiden en alles weer op tijd gereed te hebben voor het nieuwe seizoen, doen we een beroep op jullie allen.

    De ouders (en jeugdleden) wordt verzocht de kledingstukken uiterlijk 9 juni GEWASSEN in te leveren bij de leider van het team van het afgelopen seizoen. De leider wordt gevraagd de ouders hiervan op de hoogte te stellen. De leider zal het centraal verzamelpunt zijn en wordt verzocht de door de leden ingeleverde kledingstukken in te leveren op zaterdag 10 juni tussen 09:00 en 11:00. Op dezelfde ochtend en tijdstip moeten de leiders, net zoals ieder jaar, de overige materialen inleveren. Dit betekent dat dan de ballenbak met inhoud, de wedstrijdballen, de bidons, de waterzakken (+ spons) en GEWASSEN hesjes moeten worden ingeleverd.

     

    III. WELKE KLEDING IN TE LEVEREN

    JEUGDSPELERS t/m JO19 leveren in:

    • Witte wedstrijdshort
    • DVOL-wedstrijdshirt
    • Jas van het wedstrijd/trainingspak 
    • Keepersshirt (alleen keepers)
    • Keepersbroek (alleen keepers)

    DE TRAININGSBROEK, HET (RODE) TRAININGSHIRT EN DE DVOL-WEDSTRIJDSOKKEN HOEVEN NIET TE WORDEN INGELEVERD EN BLIJVEN BIJ HET JEUGDLID.

    TRAINERS en LEIDERS t/m JO19 leveren in:

    • Jack van het trainingspak (mits zij ook komend seizoen trainer blijven)
    • Wedstrijdjas (wind/regenjas) leider
    • Trainings/wedstrijdjas (gewatteerd) trainer

    DE TRAININGSBROEK VAN DE TRAINER HOEFT NIET TE WORDEN INGELEVERD EN BLIJFT BIJ DE TRAINER ALS DEZE OOK HET KOMEND SEIZOEN TRAINER IS.

    IV. HOE EN WAAR IN TE LEVEREN

    De leden leveren de kledingstukken uiterlijk vrijdag 9 juni in bij de leider van hun oude team. De kleding, MET UITZONDERING VAN HET WEDSTRIJDSHIRT, moet als een pakketje (bij voorkeur in een doorzichtige zak) bij de leider worden ingeleverd. Zet op het pakketje de naam van het jeugdlid en let erop dat de kleding GEWASSEN wordt ingeleverd. De wedstrijdshirts moeten apart bij de leider worden ingeleverd.

    Leden die de kleding niet of niet op tijd bij de leider inleveren, hebben nog de laatste kans de kleding op zaterdag 10 juni tussen 09:00 en 11:00 uur bij DVOL in te leveren. Kleding die ontbreekt of niet op tijd wordt ingeleverd, zal aan het betreffende jeugdlid in rekening worden gebracht. Voor de trainers en leiders kleding geldt dezelfde procedure. Kortom, zorg ervoor dat alles op tijd wordt ingeleverd, zodat we ervoor kunnen zorgen dat we het komend seizoen goed voor de dag kunnen komen.

    De leider verzamelt de wedstrijdshirts en de kledingpakketten van zijn/haar team en levert deze zaterdagmorgen tussen 09:00 en 11:00 uur in bij de kledingcommissie in de DVOL-kantine. De wedstrijdshirts moeten in de DVOL-kledingtas worden ingeleverd. De overige kleding in pakketjes kunnen in een tas/vuilniszak worden ingeleverd. Verder precies zoals hiervoor is beschreven. De materialen kunnen in de kelder worden ingeleverd. De kleding wordt boven in de kleding ingenomen. 

    V. WANNEER KRIJGT IEDEREEN DE KLEDING TERUG?

    Per jeugdlid zullen de kledingstukken door de leverancier in een pakketje worden verpakt. Eind augustus (voor het begin van het nieuwe seizoen) zullen de pakketjes in de samenstelling van het nieuwe team worden uitgeleverd aan de leider van het nieuwe team. De eerstvolgende (oefen/beker/competitie)wedstrijd zal de leider de kledingstukken verspreiden onder de teamleden. Mocht de leider de voorkeur geven de kledingpakketjes eerder uit te leveren, dan is hij/zij hier uiteraard vrij in. De datum wanneer de pakketjes door de leider kunnen worden opgehaald, is nog niet bekend. Berichtgeving hierover zal in de loop van juli/augustus plaatsvinden.

     

    VI. WANNEER HEBBEN DE TEAMS WEER DE MATERIALEN TERUG?

    In de week van 11 t/m 17 juni worden alle materialen in orde gebracht. Dit betekent dat de jeugdteams dan GEEN BALLENBAKKEN beschikbaar hebben. Het is de week van de avondvierdaagse. Natuurlijk mag er volgens schema worden getraind, maar dan moeten de trainers zelf een bal meenemen. Het clubhuis is die week in principe niet geopend. Vanaf maandag 19 juni kunnen de leiders tussen 17:30 en 20:00 uur de materialen ophalen. Hiervoor moet zoals ieder jaar voor ontvangst worden getekend.

    VII. TOT SLOT

    Het is veel informatie. Dus lees het nog eens goed door. Wij gaan ervan uit dat het voor iedereen duidelijk is waarom we het besluit hebben moeten nemen om de betreffende kleding in te nemen. Met de aanschaf van de kleding is veel geld gemoeid. Het is een investering waarvan je mag verwachten dat we hier een aantal jaren mee vooruit kunnen. Kapotte ritsen en loslatende badges na 2-3 maanden gebruik, horen niet bij deze gedachte. Wij begrijpen dat dit van iedereen energie kost. Toch rekenen we op jullie steun om het samen voor elkaar te krijgen en dit op te lossen. Alleen dan kunnen we er nog vele jaren veel plezier van hebben.

    Groet,

    De vrijwilligers van de kledingcommissie en de materialencommissie.