• Inleveren materialen

    Aan het einde van het seizoen worden alle materialen weer ingenomen. Dit jaar doen we dat op zaterdag 10 juli op het terrein van DVOL.

    Er is een schema gemaakt waarin wij de teams al hebben ingedeeld op een bepaald tijdstip. Dit doen we zodat we én met de corona maatregelen rekening kunnen houden, maar ook om ervoor te zorgen dat je niet in een hele lange rij hoeft te staan… De indeling vind je onderin dit bericht.

    Wat lever je in?
    Je levert alle spullen in, die aan het begin van het jaar in de container zaten. Dit staat op de lijst die je hebt gekregen toen je aan het begin van het seizoen de container mee kreeg.

    • Het juiste aantal ballen (aantal verschilt per team)
    • Het ballennet 
    • De waterzak met spons 
    • 6 Pionnen 
    • 20 Platte petjes 
    • Het slot, met 2 sleutels 
    • 1 naald 
    • Het juiste aantal hesjes 

    Zorg ervoor dat de hesjes vooraf nog een keer zijn gewassen en, als je ze gebruikt hebt, spoel de bidons dan nog goed om. Ontbreekt er iets? Helaas moeten we dan de kosten daarvoor in rekening brengen. Onderin dit bericht is aangegeven welke kosten daarvoor zijn afgesproken.

    Kun je als team er echt niet voor zorgen dat je op het aangegeven tijdstip aanwezig bent? En heb je onderling proberen te ruilen, maar lukt dat ook niet? Neem dan contact op met de materialencommissie om een ander tijdstip te bespreken.

    Tijdstip 

    Team 

    9:00

    J08-1

    9:10

    J08-2

    9:20

    J08-3

    9:30

    J08-4

    9:40

    J08-5

    9:50

    J09-1

    10:00

    J09-2

    10:10

    J09-3

    10:20

    J09-4

    10:30

    J010-1

    10:40

    J010-2

    10:50

    J010-3

    11:00

    J010-4

    11:10

    J010-5

    11:20

    J010-6

    11:30

    J010-7

    11:40

    J011-1

    11:50

    J011-2

    Pauze 

    Pauze 

    12:30

    J011-3

    12:40

    J011-4

    12:50

    J011-5

    13:00

    J012-1

    13:10

    J012-2

    13:20

    J012-3

    13:30

    J012-4

    13:40

    J013-1

    13:50

    J013-2

    14:00

    J013-3

    14:10

    J014-1

    14:20

    J014-2

    14:30

    J015-1

    14:40

    J015-2

    14:50

    J017-1

    15:00

    J017-2

    15:10

    J017-3 

    15:20

    J019-1 

    15:30

    J019-2

    15:40

    M013-1

    15:50

    M015-1

    16:00

    MO17-1

    16:10

    M019-1

     

    Kosten kwijtgeraakte materialen

    • Waterzak met spons € 11,00 
    • Hesjes € 7,00 p.s
    • Platte petjes € 1,00 p.s
    • Pionnen €3,00 p.s
    • Slotjes+2 sleutels € 3,00
    • Ballen (worden na telling van de commissie in rekening gebracht).
    • Eventuele was kosten voor niet gewassen hesjes €3,00


    Vragen

    Heb je nog vragen? Mail dat gerust naar materialen@dvol.nl

rfwbs-sliderfwbs-slide