• Kleding inname

    Aangezien de competitie helaas nu al afgelopen is, is het weer tijd om de teamtassen in te leveren.

    En wel op zaterdag 23 mei!!

    Lees onderstaande aandachtig door zodat we alles soepel, en volgens de RIVM-richtlijnen, kunnen laten verlopen.

    Naar landelijke regels is het nog niet toegestaan om activiteiten in het clubhuis te organiseren. Wij zijn voor de kledinginname uitgeweken naar een andere locatie.

    En wel:

    Garage Frank Pluym.      Griftdijk 95, 6515 AE.

    Deze locatie leent zich perfect om op ruime afstand van elkaar te blijven. Als we ons daarnaast goed aan het tijdschema (lees hieronder), dan zal het ook nooit druk worden op de locatie.

    Hier zie je de inrit van Pluym:

    Tijdschema

    Om het voor een ieder inzichtelijk en rustig te houden werken we volgens een tijdschema. Hieronder afgebeeld.

    Probeer er in eerste instantie samen met je staf uit te komen als je persoonlijk niet instaat bent om op genoemde tijd te komen. Kom je er helemaal niet uit verzoeken wij je om te ruilen met collega’s van een ander team. Als er geruild is vernemen wij dit graag even.

    Rooster:

    Tijdstip

    Team

    9:00

    J08-1

    9:10

    J08-2

    9:20

    J08-3

    9:30

    J08-4

    9:40

    J08-5

    9:50

    J09-1

    10:00

    J09-2

    10:10

    J09-3

    10:20

    J09-4

    10:30

    J09-5

    10:40

    J09-6

    10:50

    J09-7

    11:00

    J010-1

    11:10

    J010-2

    11:20

    J010-3

    11:30

    J010-4

    11:40

    J010-5

    11:50

    J010-6

    Pauze

    Pauze

    12:30

    J011-1

    12:40

    J011-2

    12:50

    J011-3

    13:00

    J011-4

    13:10

    J011-5

    13:20

    J012-1

    13:30

    J012-2

    13:40

    J012-3

    13:50

    J012-4

    14:00

    J012-5

    14:10

    J013-1

    14:20

    J013-2

    14:30

    J013-3

    14:40

    J015-1

    14:50

    J015-2

    15:00

    J015-3

    15:10

    J015-4

    15:20

    J017-1

    15:30

    J017-2

    15:40

    J017-3

    15:50

    M013-1

    16:00

    M015-1

    16:10

    MO17-1

    16:20

    M019-1

     

    Alle jeugdteams moeten hun teamtas compleet inleveren!!

    Alles waar voor getekend is moet gewassen en opgevouwen ( dus niet binnenste buiten) ingeleverd worden.

    Vergeet ook niet de gewassen leiders-/trainersjassen en de trainingspakken van de trainers

    Ook als je volgend seizoen blijft als leider of trainer dient dit ingeleverd te worden.

    Mocht er iets ontbreken dan dient dat bij het inleveren meteen afgerekend te worden.

    Dat kan zowel contant als per pin.

    De kosten van kwijtgeraakte kleding vind je onderaan deze mail.

     

    De jeugdleden die stoppen bij dvol of de leden die doorstromen naar de senioren moeten hun trainingspak, uiteraard gewassen,  inleveren.

    Zij dienen dit in te leveren op donderdagavond 28 mei tussen 19.00-20.30.

    Een ander tijdstip of dag is niet mogelijk.

    Mocht je zelf niet kunnen, laat dan iemand anders je trainingspak inleveren.

    Voor een trainingspak wat niet compleet is of niet wordt ingeleverd komt een rekening van €75.

     

    Kosten kwijtgeraakte kleding:

    • Trainingspak €75
    • Wedstrijdshirt/keepersshirt €25
    • Wedstrijdbroekje €17,50
    • Keepersbroek €45

     Heb je nog vragen? Mail dan met kledingjeugd@dvol.nl

rfwbs-sliderfwbs-slide